בלוג

מאמרים נוספים

איך בוחרים יועץ משכנתא מומלץ ומה החשיבות שלו למשפחה?

מהי בכלל משכנתא?

משכנתא הינה פעולת שיעבוד נכס, המבטיחה לגוף שמלווה סכום כסף, בטוחה להחזרת ההלוואה. כיום, השימוש במושג 'לקיחת משכנתא' השתרש בתור ביטוי לפיו אדם לוקח הלוואה במטרה לרכוש נכס. תקופת פירעון ההלוואה בדרך כלל נפרסת על פני מספר שנים, ולעיתים היא עלולה להגיע אף למספר דו ספרתיים של שנים.

מטרת ההלוואה הנלקחת על ידי המלווה היא לרוב סיוע ברכישת הרכוש, אולם קיימים גם שימושים אחרים לכסף הניתן בהלוואה. שימוש נפוץ במיוחד לרכישה בגינה לוקחים משכנתא, הוא רכישת דירה. כיום, דירות עולות סכומי כסף רבים, ולא תמיד יש לרוכש את היכולת להעביר את הסכום המבוקש, באופן מידי. לפיכך, הרוכש פונה לבנק, ומבקש לקחת משכנתא. הבנק מעניק לרוכש את ההלוואה, ובתמורה לכך הבנק דורש בטוחה להחזרת ההלוואה. את ההלוואה מחזיר הרוכש לבנק באמצעות סכום קבוע מראש המשולם מדי חודש. הואיל ופעולת לקיחת המשכנתא אינה פשוטה כלל, רצוי לפנות אל יועץ משכנתא מומלץ לקבלת ייעוץ מקצועי בלקיחת המשכנתא.

למה אנחנו צריכים יועץ משכנתא?

פנייה אל יועץ משכנתא מומלץ לא רק שתוריד מכם כאב ראש עצום, אלא היא טומנת בתוכה יתרונות נוספים. היתרון החשוב ביותר שתניב פנייה ליועץ משכנתא, היא שהוא או היא מכירים את מסלולי המשכנתא המוצעים על ידי הבנקים על בוריים. כיום, קיימים בשוק עשרות מסלולים שונים בתחום, והבנק אשר מציע לכם מסלול כלשהו, לא מתחשב באמת בצרכים שלכם. יועץ המשכנתא הפרטי מחויב אך רק אליכם ולא לאף בנק. יתרון נוסף הקיים בפנייה אל יועץ משכנתא מומלץ, הוא שיועץ המשכנתא עשוי להשיג לכם את הריבית הנמוכה ביותר המוצעת בתחום המשכנתאות, לאחר סריקה של כל הבנקים, וכך עתיד לחסוך לכם סכום כסף רב שעשוי להגיע אף לחיסכון של עשרות ומאות אלפי שקלים.

יועץ משכנתא מומלץ – לחיסכון עתידי

בעת חיפוש אחר יועץ משכנתא מומלץ, או בכל בעיה אחרת הקשורה אל תחום הכלכלה הפיננסית האישית ומחייבת סיוע מקצועי, מומלץ לפנות למשרד בעל שם או לחברה מוכרת. פנייה כזו תוודא שתקבלו יועץ משכנתאות אחראי, אמין, מקצועי, ובעל ניסיון במתן פתרונות מקצועיים בתחום המשכנתאות. לפיכך, רצוי לערוך סקר שוק מקיף, אחר משרד שקיבל ביקורות טובות על עבודתו בעבר, אשר ידאג ליעוץ מקצועי וטוב.

כשמחירי הדיור נמצאים בעלייה מתמדת וכשמשפחות רבות חוסכות שקל אחר שקל עבור רכישת דירה ראויה, שמתאימה לצרכים שלהן, החשיבות של התייעצות עם יועץ משכנתאות מומלץ, שיכול לחסוך לכם כספים רבים רק עולה.

במהלך השנים האחרונות, אני יכולה לומר ביושר שרכשתי ניסיון ומקצוענות רבים בטיפול עם לקוחות רבים וטובים, והצלחתי לחסוך להם סכומי כסף משמעותיים מאוד, שהגיעו גם למאות אלפי שקלים. הבנקים לא פעם מערימים קשיים על הרוכשים, מסרבים להעניק להם משכנתאות או שמעניקים להם משכנתא בתנאים לא מספקים טובים. 

אני אבנה עבורכם את תיק המשכנתא, אכין עבורכם תמהיל משכנתא אופטימאלי, אנהל מול הבנק מו"מ אסרטיבי וקשוח ואפעיל את כל הקשרים מול כל הגורמים הרלוונטים במטרה להעניק לכם את המשכנתא הטובה ביותר. בנוסף, הגיע אתכם לבנק על מנת לבחון עבורכם את כל האותיות הקטנות בסעיפי החוזה, ואברר מה המשמעות העתידית של כל סעיף, כדי למנוע הפתעות לא צפויות בעתיד.

הרבה פעמים בגלל פערי מידע, רוכשי הדירות לוקחים משכנתאות בתנאים לא אידאליים, מה שלאורך שנים עולה להם כסף רב, ולכן יש חשיבות רבה ליועץ משכנתא מומלץ, שיספק לכם את הטיפים הנכונים וימצא עבורכם את מסלול המשכנתא המתאים ביותר עבורכם, באופן היעיל, מהיר וחסכוני ביותר. 

ההתנהלות הכלכלית הנכונה שלכם
מתחילה עכשיו

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם